Quantcast
Channel: U_roc_MY_maracas's Xanga
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Thursday, May 12, 2005

lmao!!! yesterday ahley spent the night & we were at my house n brandon, broderick & lincoln came 2 pick us up n we were standin in my driveway n i think i said sumthin but broderick like......

View Article



Wednesday, May 18, 2005

OMG!!! we only have 2 days left until we finally free!!! lmao!!! omg! its gunna b so0o0o much fun this summer!!! but ima miss everybody so much!!! well... 2day i wuz like... really hyper in 2nd &...

View Article

Saturday, May 28, 2005

hey ya'll!!! wow... i juss got back frum myrtle beach... lol.... i got drunk tha 1st night i wuz there... lmao... it wuz fucked up... i wuz on tha phone wit amy n kierra n they wuz laffin at me cuz i...

View Article

Image may be NSFW.
Clik here to view.

Sunday, May 29, 2005

View Article

Thursday, June 02, 2005

oops... sry ya'll... me & megan were tryin 2 put pix on our xangas but it didnt really work n i 4got 2 erase it... lol.. ooo well... omg!!! i miss every1 so much... we;;... not EVERYONE but all the...

View Article


Tuesday, June 07, 2005

OMGa!!!! this morning me & adrienne went 2 this spa place 2 get bikini waxes & the lady totaly messed up my line thingy!!! she made me bleed!!! not a lot but a lil bit... it hurt so0o0o bad!!!...

View Article

Saturday, June 11, 2005

well... WOW!!! i've had a really interesting week... megan came over thursday n we went 2 tha movies wit broderick n steven... we went 2 see longest yard... yea megan said me n broderick talked through...

View Article

Sunday, June 19, 2005

SHIT! xanga's messin up!!! lol... sry im mad about that... they needa hurry tha fuck up!!! newayz... i juss got back frum goin 2 tha mall with broderick, his mom, his sister, his brother & his...

View Article


Sunday, June 19, 2005

hey... i think ima get a new xanga... when i finish it i'll post it on this one 2 let ya'll kno wut it is... just need sum changes in my life i guess...

View Article


Sunday, June 19, 2005

ok my new xanga is Baby_Mimi_Loves_U there ya go... have fun... its not finished yet so dont laf... lol XoXoX

View Article
Browsing all 10 articles
Browse latest View live




Latest Images